L’HOMOSEXUALITAT
L’homosexualitat no arriba a ser res més que un complex creat moltes vegades per una exclusió en la societat. Aquella persona que està exclosa acaba creient-se el que les persones l’anomenen i acaba acceptant ser el que no és.
Si amés d’això se li suma l’alteració en la orientació sexual errònia pel reconeixement de especialistes i l’acceptació dels pares, i amics, la persona en qüestió no pot fer res més que ser el que no és. Això s’anomena homosexualitat egodistànica.
D’aquí podem extraure una idea principal, i és que en el àmbit en el que una persona es mou també afecta a la personalitat de la gent.
Encara que no ho sembli tot són relacions entre sexes però això no vol dir arribar a ser acte sexual. Perquè la gent sempre s’està relacionant amb les persones dels dos sexes. Per tant podem concloure que no existeix la identitat homosexual sinó que són tendències.
COEDUCACIÓ SENSE AULES MIXTES?
Espanya es un del pocs països en el que el govern no només no ajuda a la educació diferenciada, sinó que la intenta exterminar.
El que aquest país posa en cara contra aquest tipus d’educació és l’ igualtat de valors. I el que es busca es una coeducació que significa educar desde la igualtat de valors.
L’educació diferenciada molt sovint és anomenada com a segregada. Segregar significa marginar i aquesta no és la intenció de les escoles amb coeducació.
S’ha de fer notat una dada sobre la educació diferenciada en la que la gent no es basa a l’hora de fer acusacions: les alumnes que estudien en educació diferenciada tenen un percentatge del 100% de aprovats en la selectivitat. I els nois tenen un 85% que no es pot comparar amb el percentatge en els col•legis mixtos.
La manera de educar els dos sexes es completament diferent ja que estudis fets per neurocientífics han demostrat que els cervells dels homes i de les dones són diferents desde el naixement. Per això la educació diferenciada facilita als alumnes atreure el màxim rendiment respecte al seu sexe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario