SOCIETAT A LA BAIXA
La nostra societat és mol variada, et pots trobar gent de tots els colors i amb moltes maneres de pensar diferents.
Ja sé que cada persona és diferent, però avui en dia, en la societat hi ha un excés de passotisme i mala educació. El que fa falta per arreglar-la són els valors positius com la cooperació i la unió entre persones. Això faria que la gent s’unís i treballés per interessos comuns.
Ja se que no és pas fàcil, doncs ara, amb les noves tecnologies, és ben difícil obtindre aquests valors, que no es transmeten per el treball ni pels ordinadors. Hem de predicar amb l’exemple.
Tot això és, ara, impensable, perquè el que hi ha és mala educació. Si a la gent no se’ls educa amb els valors correctes desde petits, aquesta societat no tirarà endavant.
No hay comentarios:
Publicar un comentario