ELS PERIODISTES I LA SEVA MANERA DE DIR LES COSES
Ser periodista es una professió com una altra. Així que s’han de guanyar el sou fent el seu treball, que consisteix en fer reportatges del que passa arreu del món, ja sigui lluny o vora de la nostra ciutat.
Doncs si el seu treball es escriure articles i presentar notícies, ho fan, i prou bé. Però, que passa quan no hi ha notícies que cobrir? Que fan llavors?
Llavors es quan comença el problema real. Busquen un a petita actuació d’una persona, amb més o menys influència, que a ells no els hi ha semblat correcta i la seva assertivitat i imparcialitat a l’hora de redactar les notícies canvia, i acaben fent una muntanya d’un gra de sorra. Distorsionen la realitat donant-li més importància a aquell assumpte del que en realitat té.
La majoria de cops aconsegueixen crear polèmica i malestar social amb les seves enrevessades paraules, i així guanyen més diners del normal.
Altres cops no ho aconsegueixen i tindran que fre mans i mànigues per aconseguir una altra notícia que distorsionar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario