sábado, 13 de noviembre de 2010

Dictat Puntable 1

“Salutacions informals”


Ens hem acostumat, de manera majoritària, a saludar-nos amb un informal “hola, què tal?”, que aporta una naturalitat que sembla que no tingui un “hola, bon dia”, sempre més formal. Tenim però una fòrmula igual de dinàmica i que no procedeix del castellà, així que no serà una mala idea de recordar-la per fer-la servir si convé: “hola, com va?”, que sempre podem conjugar al plural per fer-la encara més simpàtica: “ei, com anem?”.

1 falta

combé-convé

No hay comentarios:

Publicar un comentario