lunes, 16 de mayo de 2011

VALORACIÓ TERÇERA AVALUACIÓ

En aquesta tercera avaluació he après molt sobre els dialectes i sobre la sintaxi catalana i les seves particularitats. Encara i això no he pogut estar molt atent a classe ja que amb les altres assignatures que em porten de cap he tingut que utilitzar la hora de català per repassar altres matèries. Tot i això he estat atent en la majoria de les classes que hem tingut fins l’arribada dels parcials i el exàmens d’avaluació. He estat estudiant tots els conceptes de tot el llibre de català per a que em surti bé l’examen d’avaluació, m’he fet un esquema amb tot el temari del llibre i he esta estudiant molt encara que no ho semblés a classe.

Gracies per fer-nos classe tots aquests anys encara que no sempre han hagut moments agradables. Gracies per tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario