lunes, 11 de abril de 2011

CRÍTICA D’UNA NOTÍCIA D’ACTUALITAT

Com ja sabeu, la gent cada cop és més mal educada. Com es pot apreciar en aquesta notícia, són molt irritables i les seves respostes són avergonyidores.
La notícia relata com un home ha estat condemnat a un any i mitj de presó per baixar-se els pantalons davant de dos agents policials, com a fet de protesta. Els dos agents van aprofitar que tenia els pantalons baixats i el van retindre, per identificar-lo.
Jo no veig normal aquest acte ja que, a part de ser totalment irreflexiu i sense motiu, va ser una protesta molt indignant per part del ciutadà.
Tot i això, s’ha de tindre en compte que va ser sense motiu aparent. L’home s’avorria, no sabia que fer i va actuar d’una manera aclaparadora. En comptes de reivindicar d’una altra froma.
La societat d’avui en dia està fatal, i no vull saber com acabarà dins d’uns anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario