martes, 15 de marzo de 2011

REDACCÍO DE MARÇ

Bon dia, com ja tots em coneixeu no cal que em presenti. Us tinc que contar un esdeveniment social força important que he tingut a la meva vida recentment. Ja sabeu que soc una persona molt influenciable i impulsiva no us recomano que vosaltres feu el mateix.

Des de fa un mes tinc un iPhone 4. M'he passat el primer mes investigant i abusant-ne i finalment ja s'ha deixat dominar. Si el tinc és per una qüestió de pressió social: tothom el tenia i comentava la jugada, així que vaig esperar que se m'acabés la permanència i vaig fer allò de "O em doneu un iPhone o me'n vaig", i me'l van donar. Es una jugada bastant bruta però, que avui en dia, tothom la utilitza. Em va saber una mica greu per a les persones de aquesta empresa encara què, d’altra banda em deixen distret cada mes amb la seva factura de telèfon.

La veritat es que ara entenc perquè tota la gent se’l comprava. Es un telèfon molt útil, i eficient. La seva capacitat és gran, però crec que la raó per que se’l compren moltes persones es per la popularitat que ha arribat a tindre aquest petit però car aparell.

M’ha costat bastant aconseguir-lo i l’esperava amb força impaciència, tot i això després d’unes setmanes de tindre’l ja t’has cansat d’ell.

Això es el consumisme, i espero que vosaltres sigueu persones més fortes que jo en aquesta pressió social i no malgasteu el vostre temps en tonteries com les meves.

No hay comentarios:

Publicar un comentario