Portafoli De Català 2º
jueves, 17 de marzo de 2011
2 AVALUACIÓ
En aquesta Segona avaluació el treball en equip m'ha ajudat molt a l'hora de entendre les lliçons. Els temes son molt espesos i s'havien de comprendre bé, era tot molt teóric. M'ha costat molt però al final ha sortit, aviam com serà la pròxima.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario