jueves, 17 de marzo de 2011

2 AVALUACIÓ

En aquesta Segona avaluació el treball en equip m'ha ajudat molt a l'hora de entendre les lliçons. Els temes son molt espesos i s'havien de comprendre bé, era tot molt teóric. M'ha costat molt però al final ha sortit, aviam com serà la pròxima.

No hay comentarios:

Publicar un comentario